خورشید روی نیزه

اسلام علیک یا ثارالله

اسلام علیک یا ثارالله

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر
چون شیشه ی عطری که سرش گم شده باشد

بایگانی
آخرین مطالب

شروع دهه اول محرم

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۱ ب.ظ


امروز در و دیوار شهرم دوباره مشکی شد

دوباره مشکی پوش شدم

و چقدر حس قشنگیست این به خاطر تو مشکی پوشیدنها

مشکی یعنی یک رنگی

یعنی همه زیر سایه تو...زیر پرچم تو

وچقدر حس خوبیست که بدانم 

تو دست گذاشته ای و بین همه ی این آدم ها

انتخاب کرده ای که من

 امسال هم مشکی پوش عزایت باشم

آقا ممنونم که نگاه بلندت را از من دریغ نمی کنی

هزاران بار ممنونم...

 

بارالها اجلم را تو به تاخیر انداز
چند روزیست دلم تنگ محرم شده است
۹۴/۰۷/۲۷ موافقین ۲ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

۲۸ مهر ۹۴ ، ۲۳:۲۰ شهاب الدین قاسمی
سلام آمدم نبودی نوشته بودی دلم تنگ محرم شده است... خوش به حالت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی